Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 6 d’abril del 2013

Riffs que enamoren

Vinga va, que avui em sento inspirada i faré una altra entrada (la anterior és molt interessant, sobre un llibre també interessant, mireu-la aquí).

Avui em sento bé, fa sol, estudio molt per meu exàmen d'Art Contemporani, vaig en xandall (cosa important) i no paro d'escoltar Red Hot Chili Peppers.

Bé doncs pensava que me'ls coneixia "de pe a pa" (crec que es diu així, aquesta expressió), però el cas és que avui he descovert una cançó molt bona d'ells. Es diu "The Velvet Glove" del disc Californication. Fa uns quants anys, ho sé, no em renyeu per no saber que hi existia, aquesta cançó. Només cal dir que el riff, tant del baix com el de la guitarra, és impressionant!! No us la perdeu va, doneu-li una oportunitat...

Us poso la cançó en directe que esta més currada, i ademés de sortir John Frusciante, també surt tocant Josh Klinghoffer (SÍ, JUNTS! Eren molt amics, per si no ho sabieu!)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada